Referenties | Bellen zonder gedoe | Zakelijke telefonie vanaf € 10 bij Voyp

Home » Referenties

Beoordelingen Voyp

9,3
43 beoordelingen
  • Support 9,4
  • Kwaliteit 9,1
  • Betrouwbaarheid 9,3
  • Prijs 9,3

Theo Peeters (theokooptjeauto.nl)

10,0

Hoe is je ervaring?
geen

Heb je nog verbeterpunten?
geen

Beveel je Voyp aan: ja

Joram Teusink (Digicy.Cloud B.V.)

8,0

Hoe is je ervaring?
Ervaring zeker positief. Veel invloed op de mogelijkheden met schema’s en dergelijke. Ook support is responsief en hulpvaardig.

Heb je nog verbeterpunten?
De gekozen app (Bria Stretto) is gewoon een draak van een app (althans, voor zover het aan de app ligt).

In de wereld van VoIP zou het gewoon niet moeten mogen uitmaken of je op 4G zit of op WiFi. Want als je buiten kantoor bent en geen 4G hebt, kun je met goed fatsoen geen gebruik maken van de dienst.

Beveel je Voyp aan: ja

Robert van Eekhout (Van Ons BV)

7,8

Hoe is je ervaring?
Voyp verloopt heel vaak zonder problemen, dus onze ervaring is goed!

Heb je nog verbeterpunten?
Als we Support bellen is er weleens verwezen naar (instructies van) onze contactpersoon, maar ik werk met een zelfstandig opererend team van 20+ dus als een collega belt (niet de contactpersoon) dan moet diegene netjes geholpen worden en de eerdere instructies van de contactpersoon ongedaan kunnen maken. Al bellen we elke dag met nieuwe wensen, dat maakt niet uit. Als daar kosten aan verbonden zijn begrijpen we dat volledig.

Beveel je Voyp aan: ja

(LAW Advocaten)

9,5

Hoe is je ervaring?
Altijd goede service en klantvriendelijk. Wij zijn als klant enthousiast!

Beveel je Voyp aan: ja

6,5

Hoe is je ervaring?
Veel gedoe met onze handsets, wachtmuziekje, wegvallende belletjes

Beveel je Voyp aan: ja

Lydia Groot (Bureau Scheepvaart Certificering)

9,5

Hoe is je ervaring?
Korte lijnen, behulpzaam, snelle reactie, kortom prima dienstverlening
Tot op heden weinig te maken gehad met uitval van de telefoon. De keren dat VOYP er uit lag is dit vlot verholpen.

Heb je nog verbeterpunten?
het bellen over internet blijft voor ons soms problematisch gezien de ligging van ons bedrijf en de mogelijkheden m.b.t. vast internet (ADSL) en data aansluitingen op de werkplek. Wifi blijkt toch niet altijd stabiel genoeg.

Beveel je Voyp aan: ja

Michel (Prive)

10,0

Hoe is je ervaring?
Snelle correcte service

Beveel je Voyp aan: ja

marianne salmans (aves travels)

10,0

Hoe is je ervaring?
Bij alle vragen zeer snel en vriendelijk antwoord. Eerlijk advies.

Beveel je Voyp aan: ja

Rick Jelier (Holland Shielding Systems B.V.)

10,0

Hoe is je ervaring?
Voyp is een bedrijf met hele fijne dienstverlening, ze denken goed mee waar ze kunnen en zijn vriendelijk. Ook de prijs waarvoor je alles kunt krijgen is voordelig tot zeer laag. Met maximaal 1 storing over de afgelopen 2 jaar mag ik zeggen dat wij zeer tevreden zijn. Hoe wij Voyp omschrijven in 1 woord is ontzorgend!

Heb je nog verbeterpunten?
nvt

Beveel je Voyp aan: ja

Arjan (Meer3D)

8,8

Hoe is je ervaring?
Goed bereikbare helpdesk

Heb je nog verbeterpunten?
Ik had een menu aangevraagd, maar deze was tot 2x toe fout geimplementeerd. Ik heb zelf weinig inzicht in waar de fout kan liggen en kan ook moeilijk zaken zelf instellen ter optimalisatie

Beveel je Voyp aan: ja

Annick (Noventum )

8,8

Hoe is je ervaring?
Ervaringen met bedrijf VOYP is heel goed, alleen onze internetverbinding lijkt af en toe te haperen, maar dat ligt geloof ik niet aan jullie, alleen beinvloedt dat de perceptie vd kwaliteit.

Beveel je Voyp aan: ja

philip (Alhra)

8,5

Hoe is je ervaring?
De services is jullie grootste kracht daar zijn wij dan ook meer dan tevreden over. De sporadische storingen, welke overigens minimaal zijn, lossen jullie adequaat op met een terug melding naar ons, dat stelle wij zeer op prijs.

Heb je nog verbeterpunten?
Binnenkomende lijnen ook laten zien als er doorgeschakeld wordt (telefoon nummer binnen komend).
Handiger maken om een lijn over te nemen, door te laten zien op overige telefoons welke telefoon er over gaat, en deze makkelijker over te laten nemen.

Beveel je Voyp aan: ja

Bastiaan (THE FCTR E)

9,0
Beveel je Voyp aan: ja

Ingrid Stolker (Zeliszorg BV)

9,0

Hoe is je ervaring?
Goede, snelle service en persoonlijk!
Prima prijs, kwaliteitsverhouding.

Heb je nog verbeterpunten?
?? (nog niet ontdekt)

Beveel je Voyp aan: ja

Boor (VDBA)

9,0

Hoe is je ervaring?
Betrouwbare partner, prettig systeem!

Heb je nog verbeterpunten?
Extra toeslag voor handmatig betalen van de facturen is ongewenst, incasso is niet voor alle bedrijven mogelijk of gewenst en om hier nadien (als je al even klant bent) extra kosten voor te berekenen wordt niet als prettig ervaren.

Beveel je Voyp aan: ja

Gijs van Vugt (TD Retail)

10,0

Hoe is je ervaring?
Top, goede service en snel en direct aan de slag.

Heb je nog verbeterpunten?

Beveel je Voyp aan: ja

R. van Leeuwen (MRS Hospitality )

9,0

Hoe is je ervaring?
Goede en snelle service

Beveel je Voyp aan: ja

Casper (SMG)

9,5

Hoe is je ervaring?
Fijne club met snelle reactie, denken graag en goed met je mee! Wij zijn zeer tevreden!

Heb je nog verbeterpunten?
Geen 🙂

Beveel je Voyp aan: ja

Joshua (Voja Travel)

10,0

Hoe is je ervaring?
Echt top ervaring, fijne klantenservice en prima prijs.

Heb je nog verbeterpunten?
Stemactrice is beetje standaard stem.

Beveel je Voyp aan: ja

Mark Wester (LSis)

8,3

Hoe is je ervaring?
Soepele overgang.

Heb je nog verbeterpunten?
Engelse omgeving / handleiding

Beveel je Voyp aan: ja

Ton van Rijswijk (Adviesbureau COMTON)

9,5

Hoe is je ervaring?
Inmiddels nu bijna 2 jaar cliënt bij Voyp. Onze ervaring is dat snel en adequaat gereageerd wordt, niets teveel is en dat medewerkers gedreven zijn om je vragen/klacht/opmerking op korte termijn beantwoorden en oplossen. Afspraken worden netjes en correct nagekomen en de persoonlijke contacten zijn heel prettig.

Heb je nog verbeterpunten?
Het persoonlijk account, mag wat mij betreft wat moderner van opzet, en de mogelijkheid en vrijheid om de telefonie zo in te stellen dat je bedrijf optimaal bereikbaar is op die manier die je op dat moment het beste uitkomt.

Beveel je Voyp aan: ja

Martijn (Flycatcher)

10,0

Hoe is je ervaring?
Wij zijn overgestapt met ISDN naar Voyp. Bijzonder goede support. Altijd medewerkers aan de lijn met verstand van zaken.
De telefoons konden we gewoon inprikken en het werkte. Daarna hebben ze alle instellingen tot in de kleinste details op maat voor ons geconfigureerd.
Niets anders dan lof voor deze partij!

Beveel je Voyp aan: ja

meindert romkes (Vebe Elektrotechniek BV)

8,8
Beveel je Voyp aan: ja

Javier Schut (Propfun)

9,0

Hoe is je ervaring?
Werkt goed! Mooie klantomgeving website

Heb je nog verbeterpunten?

Beveel je Voyp aan: ja

Wesley Hoeve (TWM Makelaardij)

10,0

Hoe is je ervaring?
Fantastische service, even bellen en ze staan voor je klaar. De werknemers van Voyp nemen de tijd voor je en leggen je alles duidelijk uit, ook over hoe ze werken. Wij hebben onze vaste contactpersoon en hij is altijd erg behulpzaam. Veranderingen worden per direct doorgevoerd en een stapje extra vanuit hun kant is standaard. Topbedrijf.

Beveel je Voyp aan: ja

Bastiaan (Simply Online)

9,8

Hoe is je ervaring?
Goede kwaliteit en snelle service en reactie! Inregelen van belschema eenvoudig via web te doen.

Beveel je Voyp aan: ja

9,0

Heb je nog verbeterpunten?
Support is TE snel, mag iets meer gecontroleerd/getest worden.

Beveel je Voyp aan: ja

Aro Becht (Arbec vof)

9,8

Hoe is je ervaring?
In principe is er binnen een hele snelle tijd een response van de support afdeling. Men lost in een korte tijd een mogelijk probleem op. Gelukkig niet heel veel nodig, maar de keren dat we het nodig hebben is de reactie tijd zeer snel. Daar kunnen veel bedrijven een voorbeeld aannemen. Tevens kun je ook gewoon bellen ipv alleen een digitale assistent. Dit werkt wel zo fijn. Top ga zo door VOYP

Beveel je Voyp aan: ja

Bob (Real Solutions)

8,8

Hoe is je ervaring?
Prima club.

Beveel je Voyp aan: ja

Kuipers (Econe)

9,5

Hoe is je ervaring?
Goede service, elke vraag wordt zeer snel en adequaat beantwoord.

Beveel je Voyp aan: ja

Sander Baas (Baas & Baas)

9,5

Hoe is je ervaring?
Goede service!

Beveel je Voyp aan: ja

Sven Onderwater (Staff Support B.V.)

9,5

Hoe is je ervaring?
Uiterst tevreden over de service en de mogelijkheden. Hiernaast vrijwel altijd te bereiken voor vragen en altijd snel antwoord. Top!

Heb je nog verbeterpunten?
Verbinding van het Counterpath programma lijkt vaak weg te vallen, hierover nemen we apart contact op.

Beveel je Voyp aan: ja

Daniella van den Bor (De Betonhoeve BV)

10,0

Hoe is je ervaring?
De service is perfect!

Beveel je Voyp aan: ja

Jesse Meijers (Triggre)

8,5

Hoe is je ervaring?
Zeer goede support, goed bereikbaar en snel geholpen.

Heb je nog verbeterpunten?
Af en toe is de kwaliteit van een call wat minder; kan ook met de verbinding op dat moment te maken hebben natuurlijk.

Beveel je Voyp aan: ja

Michael (Marmerbehandelen.nl)

9,8

Hoe is je ervaring?
Goede prijs en kwaliteit. Support lost snel je problemen op!

Beveel je Voyp aan: ja

Kevin Pochet (Mister B Wholesale & Internet BV)

10,0

Hoe is je ervaring?
Really an amazing Team. After the first meeting everything was fast and well executed. As IT specialist I’m really demanding, but the transition was smooth and without any issues.

The solution is way cheaper than before, the hardware is cheaper than with our previous IT supplier.

The quality of our calls (sound) improved. It’s also really flexible, we can add functionalities quickly.
The portal gives us access to what you need for the day to day management, If you need help, the support always responds within 15 minutes.

I received 3 recommendations to contact VOYP, I was scared by the usual complications of a VOIP migration… i should have been quicker in starting to work with VOYP.

Heb je nog verbeterpunten?
i honestly don’t see anything

Beveel je Voyp aan: ja

Alwin Attema (IT-Wizzard)

10,0

Hoe is je ervaring?
Door Voyp telecom ben ik keurig netjes bereikbaar. Door middel gebruik te maken van een simkaart ben ik ook onderweg bereikbaar. Altijd goede service! Toppers!

Heb je nog verbeterpunten?
Geen

Beveel je Voyp aan: ja

Michel Sabella (Brauer Groep Belfeld)

9,5

Hoe is je ervaring?
Zeer behulpzaam bij het opzetten van je VOIP plan bij overzetten van analoge telefonie naar VOIP. Goede en kundige technische knowhow en hulp om speciale wensen in gebruik te kunnen nemen! Zeer snel in afhandeling vragen. Kwaliteit en betrouwbaarheid nog niet kunnen testen omdat nog niet alles van oude provider is omgezet naar Voyp. Tot nu zeeeeer tevreden met Voyp! Zeker een aanrader mocht je naar een VOIP aanbieder zoeken.

Heb je nog verbeterpunten?
geen verbeterpunten

Beveel je Voyp aan: ja

Hannes Trooster (EventCare B.V.)

10,0

Hoe is je ervaring?
Topbedrijf, altijd behulpzaam!

Heb je nog verbeterpunten?
Zwoelere stemrecorder 😉 Grapje.

Beveel je Voyp aan: ja

Bram Koster (BladeWP)

9,8

Hoe is je ervaring?
Top provider! Overgestapt van Voys naar Voyp vanwege hun pakketten. Nu heb ik standaard professionele ingesproken meldingen samen met een keuzemenu. Dit geeft mij meer vrijheid in mijn bedrijfsvoering voor veel minder geld. Een besparing, inclusief eenmalige kosten, van ruim 300 euro dit jaar. En ook de gesprekskosten per minuut liggen lager.

Beveel je Voyp aan: ja

Jeroen van der Hek (Bar Beton Horeca Groep)

9,0

Hoe is je ervaring?
Uitstekende service en professionele aanpak kenmerkt het team van VOYP. Gecombineerd met een hoge betrouwbaarheid en scherpe tarieven maakt het de perfecte partner voor onze (telefonische-) bereikbaarheid!

Beveel je Voyp aan: ja

Duco Taylor (AwayKey.nl B.V.)

10,0

Hoe is je ervaring?
Ben al ruim 3 jaar klant bij Voyp en raad het iedereen aan!

Ik word altijd goed geholpen en de verbinding is altijd goed.

Beveel je Voyp aan: ja

JG van der Wal (The Sports Society BV)

9,5

Hoe is je ervaring?
Met een complexe structuur met bedrijven in Engeland en New York tot een overzichtelijke totaal oplossing gekomen. Vanuit de diverse lokaties kunnen we op een eenvoudige manier beheren waar welk gesprek binnenkomt. Een snelle response van de helpdesk maakt het verder prettig om als er een probleem is het snel op te lossen.

Heb je nog verbeterpunten?
Onze wensen worden snel en adequaat opgelost, op dit moment geen verbeterpunten

Beveel je Voyp aan: ja

Wij horen graag van onze klanten wat we goed doen en wat we minder goed doen. Alleen op die manier kunnen we onze diensten verbeteren.

Daarom verzamelen we bij een onafhankelijk platform onze reviews. Bij KlantenVertellen kun je onze diensten beoordelen en horen we graag hoe je onze dienstverlening ervaart én wat we eventueel beter kunnen.

Als bedrijf zijn we trots op al onze klanten en onze referenties. Bekijk onze referenties hier of, nog beter, laat zelf een referentie achter.

Bij Voyp houden we van simpel én toegankelijk. We houden niet van verborgen kosten. Niet zoals bij andere aanbieders maandelijks betalen voor functionaliteiten zoals openingstijden en een keuzemenu, niet meteen een factuur wanneer je ondersteuning nodig hebt en wél meteen geholpen worden zonder uren in de wachtrij te staan.

Vanaf € 10,- per maand ben je flexibel en betrouwbaar telefonisch bereikbaar en ben je verzekerd van een professionele uitstraling en uitstekende persoonlijke service. Onze diensten zijn uiteraard dagelijks opzegbaar. 
Meer weten? Chat, mail of bel ons op 088 6789 400. Wij staan je op werkdagen tussen 8 en 6 graag te woord.