ISDN stopt, wat nu | Bellen zonder gedoe | Vanaf € 10 per maand bij Voyp

Home » ISDN stopt – wat nu?

ISDN stopt. Wat nu?

KPN heeft aangekondigd op 1 september 2019 te stoppen met ISDN. Hoewel ISDN al sinds de jaren negentig bestaat maken veel bedrijven hier nog steeds gebruik van. Logisch: het is betrouwbaar en de gesprekskwaliteit is goed. De hoge maandelijkse rekening voor de kanalen en het onderhoud van de centrale nemen veel bedrijven dan ook voor lief. 

Omdat inmiddels meer en meer bedrijven het gemak en de betaalbaarheid van VoIP hebben ontdekt is het onderhouden van het ISDN-netwerk voor KPN te prijzig. Daarom heeft KPN besloten hier helemaal mee te stoppen. Voor veel bedrijven het moment om eens goed om zich heen te kijken. Want hoewel je bij KPN ook VoIP kunt krijgen, kan het een stuk voordeliger én met meer functionaliteiten. Zoals bij ons. 

 Aan je ISDN-centrale en toestellen heb je vanaf 1 september niets. Toch gaat het overstappen naar Voyp je veel geld besparen, zowel in je abonnementskosten als in je gesprekskosten. Combineer dat met de extra functionaliteiten, de hogere kwaliteit en de flexibiliteit en er is geen reden om niet vandaag nog je ISDN-centrale vaarwel te zeggen. Wij zorgen voor een vlekkeloze overstap zonder dat je je druk hoeft te maken dat je onbereikbaar bent. Zorgeloos gaan bellen anno nu: welkom bij Voyp

ISDN stopt

De voordelen van VoIP

Flexibel

Optimale bereik, waar ter wereld je ook bent

Goedkoper

Factuur (fors) lager dan bij ISDN

Toekomstgericht

ISDN stopt: Voice over IP is de toekomst

Uitgebreid

Beschik over alle functionaliteiten

Eenvoudig

Installatie, uitbreiding & onderhoud simpel

Meer inzicht

Altijd inzage in je belgedrag

Er is leven na ISDN - hoe verder

Betrouwbaar

Een opvatting van veel mensen is dat VoIP onbetrouwbaar is. Onzin! Met een betrouwbaar netwerk en de juiste hardware ben je verzekerd van stabiele zakelijke telefonie. Valt bijvoorbeeld het stroom of internet uit? Met VoIP blijf je bereikbaar, bijvoorbeeld door een tijdelijke doorschakeling naar je mobiel. Optimale bereikbaarheid zonder gedoe.

Telefooncentrale

Je huidige telefooncentrale wordt uitgeschakeld. Je telefoons worden aangesloten met UTP op je bedrijfsnetwerk. Eventueel kun je eenvoudig je computer op je toestel aansluiten, zo hoef je dus niet opeens allerlei extra kabels te trekken. De telefooncentrale van Voyp wordt via internet bereikt: met bellen in de cloud ben je op deze manier optimaal bereikbaar. 

Zorgeloze installatie

Wij nemen de tijd voor onze klanten en zorgen er zo voor dat de overstap zonder problemen verloopt. We inventariseren de wensen van de klant, regelen je nummerbehoud en zetten vervolgens de configuratie voor je klaar. Je krijgt vervolgens een uitgebreide mail met alle noodzakelijke informatie en kunt beginnen met bellen. 

Kostenbesparend

Geen dure accountmanagers en onnodige bezoekjes op locatie waarvoor geld in rekening wordt gebracht. Onze support is ook nog eens gratis, weg met dat achterhaalde uurtje-factuurtje concept! Bij Voyp houden we niet van addertjes onder het gras, onze tarieven zijn transparant en je weet altijd waar je aan toe bent. 

Hardware

VoIP-toestellen zijn, als ze bij ons zijn gekocht, plug-and-play. Ook zijn ze als switch te gebruiken. Met een kabel sluit je dus zowel je nieuwe telefoon aan, als je desktop. Je hoeft dus niet extra kabels te trekken. Zelf een toestel aanschaffen kan natuurlijk ook. Deze kun je zelf configureren, of wij helpen je hier bij. 

Flexibiliteit

Met VoIP heb je veel meer functionaliteiten. Denk aan een keuzemenu, openingstijden, fax-to-email, meldingen, voicemail, wachtmuziek of gespreksopname. Bij Voyp doen we niet aan bijbetalen voor functies. Bij het Voyp-abonnement van € 10,- per maand is het gebruik van deze functies inbegrepen. 

Onze vijf zekerheden 

Je telefonie moet het doen. Het liefste altijd. Daarom hanteren we bij Voyp de vijf zekerheden waar je ons altijd aan kunt houden. We doen niet aan verborgen kosten of aan addertjes onder het gras. Wij geloven in betrouwbare, heldere en open communicatie. Zo vertellen wij je eerlijk over storingen en melden we je precies wat je kan verwachten. 

Met onze persoonlijke service zorgen wij ervoor dat je flexibel en betaalbaar optimaal bereikbaar bent. Dit doen we inmiddels ruim 3 jaar naar volle tevredenheid van onze klanten. Don’t take our word for it, take theirs en ga ook bellen zoals het hoort. Welkom bij Voyp. 

Telefonie vroeger en nu

Telefonie vroeger

Vroeger had je een analoge lijn of een ISDN centrale. Simpel gezegd gaat er dan een koper draadje van de wijkcentrale je telefoontoestel in (of je eigen ISDN centrale). Daardoor gaat je toestel over als je wordt gebeld. Verhuizen of even op een andere plek met je toestel bereikbaar zijn? Dat kon niet zomaar, omdat je gebonden was aan de fysieke locatie van je toestel, namelijk de aansluiting van het koperen draadje.  

Het instellen van je telefooncentrale was daarnaast een hele klus. Zo had je per lijn een telefoonnummer nodig. Wilde je dus gelijktijdig tien gesprekken kunnen voeren? Dan was je verplicht om tien nummers af te nemen. Bij VoIP hoeft dit niet: je hebt alleen de nummers nodig die je wilt gebruiken. 
Daarnaast moest je bepalen hoeveel je gebeld werd. Verkeerd ingeschat? Dan kregen klanten opeens een in bezet toon te horen of konden collega’s niet naar buiten bellen wanneer ze wilden.  
Telefonie anno 2019

Met VoIP is je toestel aangesloten op het internet en meldt het toestel zich aan bij de telefooncentrale in de cloud. Vergelijk het een beetje met je e-mail: als je de juiste gebruikersnaam en wachtwoord hebt kun je overal ter wereld bij je e-mail. Zo gaat het ook met VoIP-bellen: met je gebruikersnaam en wachtwoord bel je en wordt je gebeld op de manier die je gewend bent, waar je ook bent. Bellen zoals het hoort!

Het instellen van je belplan en accounts gaat heel eenvoudig online via MijnVoyp. Geen moeilijk te programmeren centrale meer, maar een gebruiks-vriendelijke webinterface waar je makkelijk en snel bijvoorbeeld je openingstijden aanpast en verandert welke toestellen overgaan wanneer je wordt gebeld. 

Doordat de operationele- en gesprekskosten veel lager liggen dan je huidige ISDN abonnement begin je daarnaast ook nog eens met (flink) besparen. Stap dus vandaag nog over.

Bij Voyp houden we van simpel én toegankelijk. We houden niet van verborgen kosten. Niet zoals bij andere aanbieders maandelijks betalen voor functionaliteiten zoals openingstijden en een keuzemenu, niet meteen een factuur wanneer je ondersteuning nodig hebt en wél meteen geholpen worden zonder uren in de rij te hoeven staan.

Vanaf € 10,- per maand ben je flexibel en betrouwbaar telefonisch bereikbaar en ben je verzekerd van een professionele uitstraling en uitstekende persoonlijke service. Onze diensten zijn uiteraard dagelijks opzegbaar. 
Meer weten? Chat, mail of bel ons op 088 6789 400. Wij staan je op werkdagen tussen 8 en 6 graag te woord.