voyp

Inrichten telefonie

Als klant bij Voyp kun je makkelijk via onze portal je eigen belplan instellen. Zo kun je dus eenvoudig de functionaliteiten die zijn inbegrepen in je Voyp-abonnement op je telefoonnummer instellen. Activeer je meldingen, stel je openingstijden in of pas je belgroep aan, alles binnen een muisklik.

Op deze pagina leggen we je uit welke functionaliteiten je allemaal kunt instellen, hoe een antwoordservice werkt en welke support je van ons kunt verwachten. Bellen zoals het hoort, zonder gedoe.

uitleg

Onze vijf zekerheden

Betrouwbaar

Betrouwbaar

Persoonlijke service

Persoonlijke service

Betaalbaar

Betaalbaar

Dagelijks opzegbaar

Dagelijks opzegbaar

Flexibel

Flexibel

De functionaliteiten

In ons standaard Voyp abonnement krijg je alle mogelijkheden die je nodig hebt. Zo hoef je bij ons niet maandelijks extra te betalen als je je telefonie wilt uitbreiden. Hieronder leggen we uit aan welke functionaliteiten je kunt denken. Mis je iets? Neem contact met ons op. Wij denken graag met je mee!

Openingstijden

Stel eenvoudig je openings- tijden in. Zo kun je klanten die buiten openingstijden bellen wijzen op je website.

Meldingen

Speel een professioneel ingesproken melding af aan je klanten. “Welkom bij mijn bedrijf. Een klein ogenblik.”

Keuzemenu

Verbind zonder tussenkomst van de receptie je klanten direct door naar de juiste afdeling en medewerkers.

Wachtrij

Je klanten worden in een wachtrij geplaatst en op volgorde naar de afdeling of medewerker doorverbonden.

Voicemails

Als je geen antwoordservice neemt, kunnen klanten een bericht achterlaten die we per mail toesturen.

Fax

Faxen stuur je eenvoudig via onze portal. Ontvangen faxen kun je downloaden of mailen we als PDF naar je toe.

Conference

Eenvoudig en makkelijk vergaderen met andere collega’s of klanten. Je kunt dit ook opnemen.

Gespreksopname

Gesprekken kunnen worden opgenomen. Deze kun je eenvoudig 30 dagen lang terugluisteren via de portal.

Wachtmuziek

Kies zelf welk wachtmuziekje je klant te horen krijgt. Stuur ons het nummer toe en wij activeren dit voor je.

Meeluisteren

Luister vanaf een ander toestel mee. Handig om bijvoorbeeld feedback aan je medewerkers te geven.

BLF

Monitor op je toestel of collega’s in gesprek zijn of neem eenvoudig een gesprek van je collega op.

Jouw functie?

Mis je een functie in deze lijst? Neem dan vooral contact met ons op voor de mogelijkheden!

Belplan instellen

Voor onze klanten hebben we een handleiding geschreven waarin we uitleggen hoe je de meest voorkomende dingen aanpast en instelt in onze portal . Meldingen activeren, openingstijden wijzigen of een tijdelijke doorschakeling kun je zo eenvoudig zelf regelen.

Kom je er niet uit? Geen probleem. Wij helpen je graag. Mail ons en wij regelen het voor je. Bellen zoals het hoort, zonder gedoe. Welkom bij Voyp!

functionaliteiten
persoonlijke-service

Antwoordservice

Soms ben je niet in staat de telefoon te beantwoorden. Je kunt dan gebruik maken van de gratis voicemail mogelijkheid die wij je bieden. Klanten vinden het alleen niet altijd prettig om een voicemail achter te laten: als ze bellen willen ze iemand spreken en gehoord worden.

Voor € 9,99 per maand en € 1,97 per gesprek schakel je direct een vaste telefoniste in van BizziPhone die je klanten voor jou te woord staat als jij niet kunt opnemen. De telefoniste voert het gesprek met de klant en geeft aan dat er iemand die inhoudelijk meer weet zo snel mogelijk terug gaat bellen. Per mail ontvang je dan een verslag van dit gesprek: wie er gebeld heeft, waarom en waarop de beller kan worden teruggebeld.

De uitstraling van een extra medewerker, zonder de bijbehorende kosten. Zo zorg je voor optimale bereikbaarheid, ook als het beantwoorden van de telefoon even minder goed uitkomt. Het activeren van de antwoordservice kost eenmalig € 99,-.

Stemactrice

Het inspreken van de meldingen kun je zelf heel eenvoudig via onze portal. Naast de mogelijkheid om dit zelf te doen, bieden wij je ook de mogelijkheid om voor een scherp tarief gebruik te maken van onze stemactrice Tamara. Een prettige en professionele stem die zowel in het Engels als in het Nederlands je klanten perfect welkom heet, een keuzemenu inspreekt of de voicemail melding maakt.

Voor een bedrag van € 120,- spreekt zij maximaal 100 woorden in. In dit bedrag is het door ons activeren van deze ingesproken meldingen in je belplan inbegrepen. Meer woorden? Geen probleem, voor € 40,- krijg je 100 extra woorden. Op zoek naar een andere stem? Wij werken ook samen met mannelijke stemacteurs. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden en tarieven.

betrouwbaar-2

Support & toestelconfiguratie

Problemen met je telefonie of belplan? Wij helpen je graag. Ons team staat op werkdagen tussen negen en vijf per chat, per mail en telefonisch voor je klaar. Ons storingsnummer is daarnaast 24 uur per dag bereikbaar. Onze support op afstand is altijd kosteloos.

Soms blijkt een probleem niet te liggen aan een toestel dat bij ons is aangeschaft of aan de instellingen van je belplan. Natuurlijk proberen we dan de oorzaak te achterhalen en voor je op te lossen. Moeten we hiervoor via remote desktop of op locatie assisteren? Dan betaal je hiervoor € 85,- per uur.

Om te kunnen bellen heb je natuurlijk wel een toestel nodig. Op onze website vind je toestellen die wij adviseren én geconfigureerd naar je toe kunnen verzenden. Inpluggen en bellen maar. Heb je al een VoIP-toestel? Dan kun je deze gewoon blijven gebruiken. Voor € 25,- per toestel zorgen wij dat deze is geconfigureerd. Dit mag je natuurlijk ook zelf doen.

Bij Voyp houden we van simpel én toegankelijk. We houden niet van verborgen kosten. Niet zoals bij andere aanbieders maandelijks betalen voor functionaliteiten zoals openingstijden en een keuzemenu, niet meteen een factuur wanneer je ondersteuning nodig hebt en wél meteen geholpen worden zonder uren in de wachtrij te staan.

Vanaf € 12,- per maand ben je flexibel en betrouwbaar telefonisch bereikbaar en ben je verzekerd van een professionele uitstraling en uitstekende persoonlijke service. Onze diensten zijn uiteraard dagelijks opzegbaar. Meer weten? Chat, mail of bel met ons! Wij staan je op werkdagen tussen negen en vijf graag te woord.