Een van de zes zekerheden van Voyp noemen we Flexibel & Helder. Wij houden niet van wurgcontracten – daarom zijn al onze diensten dagelijks opzegbaar. Wij houden ook niet van ellenlange algemene voorwaardenBij Voyp hebben we deze zo compact mogelijk gehouden – je kunt ze hier volledig inzien.

De vijf belangrijkste punten uit de algemene voorwaarden hebben we hieronder bondig samengevat. Zo weet je wat je van ons kunt verwachten en wat wij van jou verwachten.

Werkende
telefonie

Voyp doet er alles aan om te voorkomen dat je onbereikbaar bent.Wij monitoren dit continu – meestal is een storing dus al opgelost voor je het zelf door hebt gehad. 

Helaas kan het ondanks alle inspanningen toch gebeuren dat er een storing optreedt. 

Als je ons laat weten dat er iets aan de hand is lossen wij het op – ongeacht het tijdstip.

Registratie
gegevens

Van bezoekers wordt bezoekgedrag geanonimiseerd opgeslagen. Zo kunnen we onze website continu verbeteren. Van klanten worden NAW-gegevens genoteerd. 

Zowel bezoekers als klanten kunnen een verzoek indienen tot wijzigingen of verwijderen, voor zover gegevens niet nodig zijn voor de uitvoering van lopende contracten. 

Zie hiervoor ook ons privacy statement

Betaling &
facturatie

Wij factureren op de 2e van iedere maand. Op deze factuur staan de abonnementskosten en de gesprekskosten van de vorige maand. 

Een factuur voor eenmalige kosten, zoals administratiekosten, de aanschaf van hardware of configuraties van een keuzemenu worden apart verzonden. 

Standaard hanteren we bij Voyp een betaaltermijn van 14 dagen.

Gebruik
van diensten

Telefoonnummers die je bij ons afneemt zijn van jou. Het ACM stelt eisen aan het gebruik van deze telefoonnummers.

Bij Voyp is het daarom niet toegestaan om zonder onze toestemming onze diensten aan derden ter beschikking te stellen.

Als je misbruik van je diensten vermoedt dan moet je ons dit zo snel mogelijk melden – zo voorkomen we hoge kosten. 

Ondersteuning
van Voyp

Bij Voyp is ondersteuning op afstand gratis. Altijd. We vragen je om wijzigingen die geen spoed hebben per mail te melden. Zo kunnen we storingen en belangrijke wijzigingen voor iedereen onmiddellijk telefonisch oppakken. 

Als we langs moeten komen maken we vooraf een heldere afspraak. En mocht blijken dat we langs moesten komen omdat wij iets fout hebben gedaan, dan rekenen we uiteraard geen cent. 

Bij Voyp denken we dat algemene voorwaarden zo helder mogelijk moeten zijn. Zo weet je waar je aan toe bent. Wel zo eerlijk. Vragen? Wij beantwoorden ze op werkdagen graag tussen 9 en 7.

CONTACT OPNEMEN
VOYP DIRECT BESTELLEN
Als gamebouwer zag ik niet echt het nut van een telefoonverbinding voor mijn klanten. Voyp heeft ons laten inzien dat telefonisch bereikbaar zijn voor klanten écht een toegevoegde waarde is. Dit krijgen wij ook terug van onze klanten die we dankzij Voyp professioneel te woord staan.
Kenney Vleugels, Kenneyland