Home » Accounts
Accounts & SIP-trunks
Om te kunnen bellen heb je naast een telefoonnummer ook een VoIP-account nodig om mee te kunnen bellen. Ook kun je zelf je eigen centrale gebruiken.
Hoe je ook wilt bellen, bij Voyp zit je goed.
Een VoIP-account is, samen met een telefoonnummer, het hart van onze centrale. Je hebt een VoIP-account nodig voor elk toestel of mobiele app die je wilt gebruiken. Hoe meer accounts je hebt, hoe meer korting je krijgt. Het kan daardoor zijn dat het slimmer (en goedkoper) is om meer accounts af te nemen dan je nodig hebt. Wij informeren je hier pro-actief over.
Door met het VoIP-account aan te melden op onze telefooncentrale weet jouw telefoon precies wat te doen. Op onze centrale stellen we alles in. Dus of je nu op kantoor bent, thuis of aan de andere kant van de wereld, je kunt bellen zoals het hoort, met hetzelfde telefoonnummer.
Op onze Voyp centrale stellen wij je belplan in. Hiermee regelen we je telefonie. Eerst bepalen we welk toestel moet overgaan wanneer jouw telefoonnummer door een klant wordt gebeld. Zo stel je bijvoorbeeld in dat het hoofdnummer bij de receptie en het salesnummer direct bij de salesafdeling overgaat, maar ook dat bepaalde collega’s worden gebeld als iemand niet opneemt.
Ook stellen we in welk nummer en naam je klanten in beeld zien als je uitbelt. Via onze portal kun je dit overigens eenvoudig zelf aanpassen, maar wij doen dit uiteraard ook graag voor je. Samen zorgen we ervoor dat je telefonie precies doet wat jij wilt. Kijk voor meer informatie over je belplan hier.
Een VoIP-account kun je op vrijwel alle gangbare VoIP-toestellen instellen. Dit kun je uitstekend zelf, je ontvangt hiervoor van ons een gebruikersnaam, wachtwoord en serveradres: alles dat je nodig hebt om je toestel in te stellen. Kom je er toch niet uit? Dat kan natuurlijk, we helpen je graag om je toestel te configureren.
Als je toestellen bij ons koopt sturen wij deze uiteraard geconfigureerd naar je toe. Aansluiten en bellen zonder gedoe, zoals het hoort. Heb je nog vragen? Wij staan op werkdagen tussen negen en vijf voor je klaar.
Misschien wil je wel gewoon gebruik kunnen maken van de betrouwbare kwaliteit van Voyp en onze lage gesprekstarieven, maar wil je je eigen telefooncentrale inrichten. Dit kan natuurlijk ook. Hou er wel rekening mee dat je hiervoor veel technische kennis nodig hebt en support van Voyp niet, zoals bij ons Voyp-abonnement, is inbegrepen.
Om je eigen centrale te laten werken heb je alleen een SIP-trunk en een telefoonnummer nodig. De trunks van Voyp werken op alle gangbare centrales. Het aantal gelijktijdige gesprekken bepaal je met het aantal lijnen en breid je eenvoudig uit.
Natuurlijk wil je weten wat het allemaal kost. Op de tarievenpagina vindt je alle tarieven in een handig overzicht, hiernaast treft je de tarieven aan voor de losse VoIP-accounts en SIP-trunks.
Hou er rekening mee dat je, tenzij je gebruik maakt van SIP-trunks, altijd het Voyp-abonnement moet afsluiten. Dit kost € 12,- per maand en is inclusief een los telefoonnummer, één VoIP-account en alle mogelijkheden.
wdt_ID | Maandelijks | Eenmalig | |
---|---|---|---|
1 | Tot 10 accounts | 4,- | 8,- |
2 | Tussen 10 en 20 accounts | 3,- | 6,- |
3 | Tussen 20 en 50 accounts | 2,50 | 5,- |
4 | Vanaf 50 accounts | 2,- | 4,- |
5 | SIP-trunk, per kanaal | 2,50 | 15,- |